fbpx
 

Google Ads reklamos paslaugos

Patikimi Google Ads sprendimai verslui

Google Ads reklamos paslaugos Digital Touch

Kodėl investuoti į Google Adwords reklamą?

 

  1. Auditorijos pasiekiamumas  pasieksite visus vartotojus, kurie ieško informacijos apie Jūsų prekę/paslaugą. Galimybė pasiekti tikslinę auditoriją pagal vietovę, paiešką ir kitus kriterijus.
  2. Platus reklamos formatų pasirinkimas – tekstiniai skelbimai Google paieškoje, baneriai kituose tinklapiuose, video reklama YouTube, skelbimai Gmail pašto dėžutėse ir t.t.
  3. Realūs rezultatai – priklausomai nuo Jūsų veiklos tai gali būti lankytojai tinklapyje, pirkimai el. parduotuvėje, paslaugų užsakymai, registruoti vartotojai, klientai parduotuvėje ir pan.
  4. Ypač geros matavimo galimybės – lengvai išmatuojamas reklamos efektyvumas. Mėnesinės ataskaitos su pasiektais rezultatais.
  5. Greitas įgyvendinimas  – reklaminė kampaniją per 1-3 darbo dienas.

Galite nuveikti daugiau. Aptarkime tai

Metodika

AUDITAS

Rinkodaros auditas – viena geriausių verslo investicijų į efektyvumo didinimą. Atlikto audito tikslas – mažinti rinkodaros išlaidas didinant pardavimus ir gaunamą grąžą. Auditui naudojama įmonės vidinė bei išorinė informacija, o taip pat rinkos ir konkurentų analizės.

KONKURENTŲ ANALIZĖ

Norint priimti teisingus ir pamatuotus sprendimus vykdome konkurencinės aplinkos analizę internetinėje erdvėje siekiant įvertinti savo konkurentų stipriąsias ir silpnąsias puses.

STRATEGIJOS FORMAVIMAS

Sėkmingas socialinių tinklų administravimas ir strategija yra neatsiejama nuo platesnės organizacijos rinkodaros ir komunikacijos plano. Tačiau dažniausiai ji yra pritaikoma prie įmonės tikslų ir klientų, nebent poreikis yra kitoks. Strategija susideda iš turinio plano sukūrimo, pagal kurį yra kuriami pranešimai, stilius ir tonas numatytuose publikuoti kanaluose.

INTEGRACIJA

Analizuojama ar Jūsų vykdomas e-marketingo kompleksas tinkamai integruotas, ar naudojami kanalai papildo vienas kitą, ar sukurtas bendras pardavimų tunelis jų pagalba.

MONITORINGAS IR REZULTATŲ VERTINIMAS

Analizuojame ar tinkamai matuojami gaunami rezultatai, kokios priemonės tam naudojamos. Pateikiamos rekomendacijos ką galimą matuoti kitaip ir panaudoti tai savo verslo stiprinimui.

Google adwords paslaugos B2B verslui Digital Touch

Klientai, kuriems svarbi empatija bei šveicariško laikrodžio tikslumo darbų organizavimas

Mumis pasitiki

Naudinga žinoti

Digital touch socialinių tinklų valdymo ir administravimo DUK

Google Ads – kaip pradėti reklamą?

Dar prieš planuojant „Google Ads“ reklamą, svarbu turėti potencialaus vartotojo lūkesčius atitinkančią svetainę, nuspręsti, kur norėsite nukreipti vartotoją ir kokią informaciją jam pateikti.

Sekantis žingsnis – „Google Ads“ paskyros sukūrimas. Turint nukreipimo puslapį ir „Google Ads“ paskyrą, toliau svarbu nuspręsti, kokioms prekių ar paslaugų kategorijoms norite rodyti reklamą, koks bus reklamos tikslas. Kuriant reklamą paieškoje, kitas žingsnis būtų raktinių žodžių atranka, vėliau – ir reklaminės kampanijos bei skelbimų sukūrimas.

Siekiant ne tik turėti kokybišką „Google Ads“ reklamą, bet ir įvertinti investicijų grąžą, į reklamą investuoti efektyviai, rekomenduojama „Google Ads“ paskyrą susieti su „Google Analytics“, nustatyti norimas fiksuoti konversijas pagal reklaminės kampanijos tikslus.

Google Ads – kiek kainuoja reklama?

Reklaminių skelbimų rodymas nekainuoja, mokama tada, kai vartotojas paspaudžia ant jūsų Google Ads reklamos. Google nėra nustatyto konkretaus mažiausio arba didžiausio biudžeto, todėl pradėti reklamuoti savo prekes ar paslaugas galima ir su nedideliu biudžetu. Tai, kiek iš nustatyto dienos biudžeto išleisite per dieną, priklauso nuo parinktų raktinių žodžių populiarumo, konkurentų veiksmų. Konkreti vieno paspaudimo kaina „Google Ads“ aukcione nustatoma kas kartą, kai vartotojas atlieka paiešką pagal tam tikras raktines frazes, todėl gali būti ir taip, kad skirtingomis dienomis ar skirtingu paros metu to paties raktinio žodžio paspaudimo kaina gali skirtis.

Google Ads aukcionas lemia, kurioje pozicijoje bus rodoma reklama, o įtaką tam daro daugelis veiksnių: paspaudimo kainos siūlymas, numatomas skelbimo paspaudimų rodiklis, nukreipimo puslapio kokybė, skelbimo ir raktinės frazės atitiktis. Taip pat reklamos kainą galima sumažinti gerinant skelbimų kokybę.

Įžvalgos bei naujausios rinkodaros tendencijos, aktualios B2B verslui