Reklaminių skelbimų rodymas nekainuoja, mokama tada, kai vartotojas paspaudžia ant jūsų Google Ads reklamos. Google nėra nustatyto konkretaus mažiausio arba didžiausio biudžeto, todėl pradėti reklamuoti savo prekes ar paslaugas galima ir su nedideliu biudžetu. Tai, kiek iš nustatyto dienos biudžeto išleisite per dieną, priklauso nuo parinktų raktinių žodžių populiarumo, konkurentų veiksmų. Konkreti vieno paspaudimo kaina „Google Ads“ aukcione nustatoma kas kartą, kai vartotojas atlieka paiešką pagal tam tikras raktines frazes, todėl gali būti ir taip, kad skirtingomis dienomis ar skirtingu paros metu to paties raktinio žodžio paspaudimo kaina gali skirtis.
Google Ads aukcionas lemia, kurioje pozicijoje bus rodoma reklama, o įtaką tam daro daugelis veiksnių: paspaudimo kainos siūlymas, numatomas skelbimo paspaudimų rodiklis, nukreipimo puslapio kokybė, skelbimo ir raktinės frazės atitiktis. Taip pat reklamos kainą galima sumažinti gerinant skelbimų kokybę.