fbpx
Bonsai studija komunikacijos strategijos formavimas ir valdymas
strategine rinkodaros komunikacija, rinkodaros paslaugos, socialiniu tinklu rinkodara
95
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-95,bridge-core-1.0.6,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

Komunikacijos strategijos formavimas ir valdymas „Bonsai studija“

Užsakovas

VšĮ “Bonsai studija” organizacijos tikslas supažindinti Lietuvos gyventojus su Japoniškų sodų ir žemaūgių medelių formavimo (auginimo) menu ir filosofija bei pasidalinti žemaūgių medelių auginimo žinovų ir mėgėjų patirtimi. Ši meno rūšisgalėtų tapti nauja jų laisvalaikio praleidimo forma, plėtoti VšĮ Bonsai studijos veiklą, aktyviau įtraukti vaikus, rengiant įvairius mokymo seminarus, pasikviečiant bonsai meistrus iš įvairių pasaulio bei Europos šalių. Rengti vietines, respublikos ir užsienio mastu tarptautines parodas. Suvienyti visus Lietuvos bonsai mylėtojus ir augintojus, suburti ir įkurti Lietuvos Bonsai Asociacija (LBA), tapti Europos bonsai asociacijos nare EBA, bei įstoti į pasaulines bonsai asociacijas BCI (bonsai club International); WBFF (Pasaulio bonsai draugystės federacija).

 

 

Iššūkiai ir uždaviniai

Užsakovas turėjo konkrečius lūkesčius:

  • padidinti svetainės žinomumą internete;
  • pritraukti daugiau potencialių klientų.

 

Strategija ir rezultatai

Suplanuota strategininė rinkodaros komunikacija užsakovui leido džiaugtis ne tik augančiu veiklos žinomumu, bet ir tuo, kad pavyksta pritraukti vis daugiau lankytojų, kurie neša realią naudą verslui.

 

Date
Category
Internetinių svetainių projektai, Rinkodaros konsultacijos