fbpx
UAB Velve M.S.T konsultacijos skaitmeninės rinkodaros klausimais
rinkodaros paslaugos, rinkodaros konsultacijos, internetines svetaines kurimas, skaitmenine rinkodara
97
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-97,bridge-core-1.0.6,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

Konsultacijos skaitmeninės rinkodaros klausimais UAB „Velve M.S.T“

Užsakovas

UAB „VELVE M.S.T.“ yra vienos iš didžiausių ir geriausiai pasaulyje žinomų cheminių produktų gamintojų statyboms MAPEI, taip pat vieno iš svarbiausių Europos gamintojo hidroizoliacinių membranų POLYGLASS išskirtinis atstovas Lietuvoje. Įmonė didelį dėmesį skiria profesinių technologinių sprendimų plėtrai ir klientų mokymams. Įmonės specialistai suteikia reikalingą informaciją bei konsultacijas sudėtingiems statybiniams sprendimams.

 

 

Iššūkiai ir uždaviniai

Nežiūrint į B2B statybos verslo proceso sudėtingumą, daugelį komunikacijos etapų įmanomą skaitmenizuoti ir padidinti pardavimų efektyvumą. Tuo tikslu įmonės sukaupta patirtis ir žinios turi įgauti skirtingas turinio rinkodaros formas. Parengtas turinys turi būti iškomunikuotas visais įmanomais kanalais su tikslu užmegzti ryšį su klientu kuo ankstyvesnėje pardavimo stadijoje. Todėl su klientu pradėjome vykdyti turinio rinkodarą, su paruoštomis konversijos priemonėmis. Taip pat įmonė nusprendė pradėti investuoti į komunikacijos procesų analizę, atlikti suplanuotos komunikacijos programos vertinimą, remiantis gautais rezultatais ją patobulinti ir tik tuomet  planuoti kitas rinkodaros kampanijas.

 

Rezultatai

Sėkmingai įgyvendinti išsikeltus uždavinius padeda išmaniai parengtos konversijos priemonės, o pastovi stebėsena ir atitinkamas reagavimas į situacijas leidžia priimti teisingus sprendimas, siekiant didinti pardavimus.

 

Date
Category
Rinkodaros konsultacijos, Rinkodaros strategijos formavimas