Užsakovas
UAB „VELVE M.S.T.“ yra vienos iš didžiausių ir geriausiai pasaulyje žinomų cheminių produktų gamintojų statyboms MAPEI, taip pat vieno iš svarbiausių Europos gamintojo hidroizoliacinių membranų POLYGLASS išskirtinis atstovas Lietuvoje. Įmonė didelį dėmesį skiria profesinių technologinių sprendimų plėtrai ir klientų mokymams. Įmonės specialistai suteikia reikalingą informaciją bei konsultacijas sudėtingiems statybiniams sprendimams.
Iššūkiai ir uždaviniai
Nežiūrint į B2B statybos verslo proceso sudėtingumą, daugelį komunikacijos etapų įmanomą skaitmenizuoti ir padidinti pardavimų efektyvumą. Tuo tikslu įmonės sukaupta patirtis ir žinios turi įgauti skirtingas turinio rinkodaros formas. Parengtas turinys turi būti iškomunikuotas visais įmanomais kanalais su tikslu užmegzti ryšį su klientu kuo ankstyvesnėje pardavimo stadijoje. Todėl su klientu pradėjome vykdyti turinio rinkodarą, su paruoštomis konversijos priemonėmis. Taip pat įmonė nusprendė pradėti investuoti į komunikacijos procesų analizę, atlikti suplanuotos komunikacijos programos vertinimą, remiantis gautais rezultatais ją patobulinti ir tik tuomet planuoti kitas rinkodaros kampanijas.
Rezultatai ir klientų įvertinimas
Sėkmingai įgyvendinti išsikeltus uždavinius padeda išmaniai parengtos konversijos priemonės, o pastovi stebėsena ir atitinkamas reagavimas į situacijas leidžia priimti teisingus sprendimas, siekiant didinti pardavimus.