fbpx
 

Skaitmeninės B2B rinkodaros paslaugos – UAB „Fogo“

Užsakovas

FOGO, kaip gaisrinės saugos entuziastai, deda dideles pastangas ir siekia pagerinti gaisrinės saugos situaciją Lietuvoje, taip pat gaisrinės saugos rangos paslaugas – teikti jas atvirai, sąžiningai, inovatyviai, efektyviai, sukuriant vertę Klientui. Įmonės tikslas niekada nesustoti ieškoti būdų tapti vis efektyvesniais, labiau prieinamais, greitesniais nei buvo. Šiuo metu FOGO vieninteliai skaitantys gaisrinės saugos paskaitas įvairiems klientams: nuo PAGD VPPS pareigūnų, iki techninės priežiūros specialistų, bei darbų saugos atstovų.

Iššūkiai ir uždaviniai

Net ir siūlant kokybiškus produktus ar paslaugas nėra jokios garantijos, kad verslas visada parduos efektyviai ir gyvuos ilgai. Konkurencija yra didelė daugumoje sričių ir verslų, todėl siekiant būtų lyderiais savininkai naudoja efektyviausius ir inovatyviausius būdus pritraukti daugiau klientų.

 

Vienas pagrindinių uždavinių – darbas su potencialiais verslo klientais interneto svetainėje, padedant jiems greičiau ir patogiau pasiekti norimą tikslą, padėti išspręsti jiems kylančias problemas ir galiausiai konvertuoti. Šiuo tikslu buvo pertvarkyta interneto svetainės struktūra pagal B2B statybos pardavimų procesų etapus, kuri leido maksimaliai optimizuoti svetainę ir pritaikyti iš anskto suplanuotą SEO strategiją. Svetainėje komunikacijos tikslais sukurtas tinklaraštis ir turinio strategija, o pardavimų tikslams įdiegtos konversijos priemonės.

 

Atliekant pradinį svetainės auditą pastebėjome, kad neišnaudotas SEO potencialas. Palyginti su kitomis reklamos formomis, SEO kainuoja nedaug, o nauda, nors ir ne iškart matoma, yra ilgalaikė. Todėl patarėme įmonei investuoti ribotus išteklius būtent čia. Pirmiausia atrinkome tikslinius raktažodžius, tiksliausiai atitinkančius svetainės turinį. Be to, optimizavome nukreipimo puslapius ir sukūrėme naujų. Galiausiai, pertvarkėme svetainės meta aprašymus, puslapių pavadinimus ir turinio elementus.

 

Strategija ir rezultatai

Rezultatas – svetainė, kuri „Google“ paieškoje tapo gerokai matomesnė ir patrauklesnė. Lankytojų pagausėjo daugiau nei trečdaliu. Iš natūralios paieškos atėjo 31,95 % daugiau unikalių lankytojų nei tuo pačiu laikotarpiu 2018 metais. Suplanuota komunikacija ir klientų srauto pritraukimo kanalai leido atsivesti į svetainę kokybišką srautą bei didžiąją dalį jų konvertuoti į potencialius klientus, pratęsiant pardavimo procesą.

 

Internetinių svetainių gamybos / atnaujinimo ir administravimo sprendimai B2B verslui!