fbpx
Rinkodaros specialisto paslaugos - Digital Touch
rinkodaros specialisto paslaugos
875
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-875,bridge-core-1.0.6,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

Rinkodaros specialisto paslaugos

Skaitmeninės rinkodaros partneris 360˚

Rinkodaros specialisto nuoma Digital touch

Prireikus pagalbos skaitmeninės rinkodaros srityje neretai iškyla klausimas, ar tokiu atveju vertėtų sukurti naują darbo vietą įmonėje ar darbui samdyti išorinius rinkodaros specialistus? Kiekviena įmonė nori turėti patyrusį kvalifikuotą rinkodaros specialistą, tačiau neretai smulkaus ir vidutinio verslo atstovams iškyla nors viena iš penkių problemų:

  • Mano, kad samdyti reklamos agentūrą yra per brangu
  • Įmonei reikia rinkodaros, tačiau nenori kurti papildomos darbo vietos
  • Patyręs, įmonei ištikimas specialistas yra per brangus
  • Įmonė neturi pakankamai darbų pilnu etatu užimti savo rinkodaros žmogų
  • Įmonė turi susikaupusių darbų tik einamuoju laikotarpiu ar tam tikrais periodais, o vėliau jų apimtys mažėja

 

 

Šių problemų sprendimas – rinkodaros specialisto nuoma.

Galite nuveikti daugiau. Aptarkime tai

Metodika

AUDITAS

Rinkodaros auditas – viena geriausių verslo investicijų į efektyvumo didinimą. Atlikto audito tikslas – mažinti rinkodaros išlaidas didinant pardavimus ir gaunamą grąžą. Auditui naudojama įmonės vidinė bei išorinė informacija, o taip pat rinkos ir konkurentų analizės.

KONKURENTŲ ANALIZĖ

Norint priimti teisingus ir pamatuotus sprendimus vykdome konkurencinės aplinkos analizę internetinėje erdvėje siekiant įvertinti savo konkurentų stipriąsias ir silpnąsias puses.

STRATEGIJOS FORMAVIMAS

Sėkmingas įmonės veiklos strategija yra neatsiejama nuo platesnės organizacijos rinkodaros ir komunikacijos plano. Todėl pasirūpiname rinkodaros strategijos suplanavimu, parenkame tinkamiausius komunikacijos kanalus, efektyviai paskirstome turimą biudžetą, pasirūpiname sklaidos priemonėmis.

KASDIENĖ PRIEŽIŪRA IR ADMINISTRAVIMAS

Numatę bendrą rinkodaros planą mes sujungiame įmonės strateginį rinkodaros ir pardavimų planą bei pritaikome jį tolimesniems veiksmams, jog numatomi rezultatai būtų maksimalūs ir užtvirtintų investicijos grąžą.

MONITORINGAS IR REZULTATŲ VERTINIMAS

Teikiame reguliarias mėnesines ataskaitos ir atliekama gautų duomenų analizė. Tai leidžia mums analizuoti rezultatus, tikrinti nustatytų strategijų įgyvendinimą ir planuoti būsimus, tolimesnius žingsnius. Nuosekliai stebint kampanijų rezultatus yra labai svarbu nuolatos tobulinti strategiją ir suteikti mūsų klientams apčiuopiamą rezultatą.

Skaitmeninės rinkodaros partneris 360 Digital Touch

Klientai, kuriems svarbi empatija bei šveicariško laikrodžio tikslumo darbų organizavimas

Mumis pasitiki

Naudinga žinoti

Digital touch socialinių tinklų valdymo ir administravimo DUK

Rinkodaros specialisto nuoma. Kas tai per paslauga?

Rinkodaros specialisto nuoma – tai ilgalaikis bendradarbiavimas tarp verslo įmonės ir rinkodaros specialistų komandos. Jums skiriamas rinkodaros projektų vadovas, kuris rūpinasi visa įmonės rinkodaros strategija ir kasdieniais veiksmais.

Kokie rinkodaros specialisto nuomos privalumai?

Profesionalas už gerokai mažesnę kainą. Sudėjus darbo vietos kaštus, mokamus mokesčius, specialisto ugdymą, motyvacinės sistemos ir kitas priemones, kvalifikuoto „rinkodaristo“ darbo vieta neretai viršija €1000 /mėn. Mūsų rinkodaros specialisto nuomos kaina priklauso nuo tikslingai atliktų darbų kiekio ir Jūsų poreikių.

Aukštesnis objektyvumo lygis. Išorėje dirbantis specialistas objektyviau vertina esamą situaciją ir nėra veikiamas vidinės įmonės politikos.

Gaunate visą komandą. Tiesiogiai bendradarbiaujate su vienu išoriniu specialistu, tačiau iš tikro dirba visa rinkodaros specialistų komanda.

Kontaktų tinklas. Vienas rinkodaros specialistas įprastai dirba su 3-4 skirtingo tipo įmonėmis vienu metu, todėl atsiveria didesnės bendradarbiavimo galimybės.

Pamirškite ligas, motinystės/tėvystės atostogas ir personalo atrankas.

Geroji praktika. Dirbdami su keliomis įmonėmis vienu metu, atsinešame įgyvendintų idėjų, energijos ir turime lankstesnės praktikos įvairiuose sektoriuose, todėl dažniau galime pasidalinti pasiteisinusiais praktikos pavyzdžiais.

Įžvalgos bei naujausios rinkodaros tendencijos, aktualios B2B verslui