SEO paslauga yra reikalinga kiekvienai B2B verslo įmonei, turinčiai internetinį puslapį, ir norinčiai, kad įmonės svetainė būtų pasiekiama kuo didesniam vartotojų skaičiui.
Tai rinkodaros priemonė, užtikrinanti, kad tinklapį galima lengvai rasti naudojantis visomis paieškos sistemomis. Galima išskirti du SEO tipus – vidinį ir išorinį. Vidinis SEO – tai įvairūs svetainės struktūros, turinio pakeitimai. Tuo tarpu išorinis SEO – tai į internetinę svetainę vedančių išorinių nuorodų tinklo kūrimas ir plėtra.
SEO remiasi keliais pagrindiniais principais: nuorodomis, vedančiomis į jūsų tinklapį iš išorinių svetainių, tinklapio patikimumu ir autoritetu, lyginant su kitais tos pačios kategorijos tinklapiais, internetinio tinklapio (domeno) amžiumi, tinklapio struktūra ir taisyklingu tinklapio elementų išdėstymu.
Internetinės svetainės SEO auditas – viena geriausių verslo investicijų į efektyvumo didinimą. Atlikto audito tikslas – mažinti rinkodaros išlaidas didinant pardavimus ir gaunamą grąžą. Auditui naudojama įmonės vidinė bei išorinė informacija, o taip pat rinkos ir konkurentų analizės.
Norint priimti teisingus ir pamatuotus sprendimus vykdome konkurencinės aplinkos analizę internetinėje erdvėje siekiant įvertinti savo konkurentų stipriąsias ir silpnąsias puses.
Sėkmingi SEO veiksmai ir strategija yra neatsiejama nuo platesnės organizacijos rinkodaros ir komunikacijos plano. Tačiau dažniausiai ji yra pritaikoma prie įmonės tikslų ir klientų, nebent poreikis yra kitoks. Strategija susideda iš internetinės svetainės struktūros, turinio plano sukūrimo, pagal kurį kuriami SEO strategija.
Parauošiamas SEO darbų planas, kuris integruojamas, kartu su įmonės strateginiu rinkodaros ir komunikacijos planu. Kūrybinės idėjos yra derinamos kartu su klientu, jog numatomi rezultatai būtų maksimalūs ir užtvirtintų investicijos grąžą. Turėdami patirties tiek turinio kūrime, tiek kampanijų administravime, mes pasiekiame tikslinę jūsų prekės arba paslaugos auditoriją taip sumažindami neefektyvią biudžeto panaudojimo riziką iki minimalios.
Kaip dalį SEO paslaugų mes teikiame reguliarias mėnesines ataskaitos ir atliekama gautų duomenų analizė. Tai leidžia mums analizuoti rezultatus, tikrinti nustatytų strategijų įgyvendinimą ir planuoti būsimus, tolimesnius žingsnius. Nuosekliai stebint internetinės svetainės rodiklius, kampanijų rezultatus yra labai svarbu nuolatos tobulinti strategiją ir suteikti mūsų klientams apčiuopiamą rezultatą.
Esame patenkinti bendradarbiavimo su Digital Touch rezultatais. Ypatingai vertiname greitą reagavimą į mūsų užklausas, teikiamas rekomendacijas ir patarimus. Tikimės, kad sėkmingą bendradarbiavimą tęsime ir ateityje.
- ARTŪRAS RUČINSKAS UAB Velve M.S.T, Projektų vadovas - inžinierius
Nuoširdžiai džiaugiamės bendradarbiavimu su Digital Touch, kurie iš kitų reklamos agentūrų išsiskiria sąžiningu ir atsakingu požiūriu į darbą, gebėjimu įsiklausyti į kliento poreikius, analitika paremtais, profesionaliais rinkodaros sprendimais ir itin greita reakcija.
- VILIJA GERAZIMIENĖ UAB Pamario troba, Direktoriaus pavaduotoja komercijai
Profesionalus požiūris į darbą, puikiai išmano rinkodaros technologijas ir jų taikymą versle. Žino bei jaučia kur, kada ir kaip reikia atlikti savo darbą. Jiems netrūksta kūrybiškumo ir entuziazmo.
- MARTYNAS MATULEVIČIUS UAB Fogo, direktorius
SEO (angl. – search engine optimization) – yra procesas, kurio metu optimizuojamas tinklapis, kad jo turinys būtų matomas paieškos sistemose pagal populiarias vartotojų užklausas, kitaip vadinamais raktažodžiais.
Daugiau nei 98% Lietuvos interneto vartotojų naudojasi paieškos sistemomis ir dažniausiai peržiūri tik pirmąjį paieškos rezultatų puslapį. SEO padeda padidinti vartotojų srautą į savo svetainę ir yra ilgalaikis rezultatas, kurio dėka jūsų svetainė randama organinės paieškos rezultatuose. Tokia paieška gera tuo, kad tik nuo 20 iki 30% paieškoje naršančių vartotojų spaudžia ant mokamų „Google Ads“ skelbimo reklamų. Vartotojų tendencijos rodo, kad klientai yra labiau linkę pasitikėti organinės paieškos rezultatais, todėl atitinkamai išsikėlę internetinę svetainę galite sulaukti daugiau pardavimų. Tai viena perspektyviausių ilgalaikių investicijų, nes už paslaugą sumokėsite tik kartą, tačiau rezultatus jausite ilgai.
Vykdant SEO optimizavimą, visų pirma reikia įsigilinti į verslo specifiką ir suprasti tikslinę auditoriją, kurią reikia pritraukti, todėl raktažodžių pasirinkimas yra labai svarbus. Prieš pradedant SEO optimizavimo projektą taip pat svarbu įvertinti interneto svetainės turinį: ar jis tinkamai sutvarkytas ir parengtas srauto atvedimui.