fbpx
 

Kokias galimybes verslams atveria LinkedIn reklama?

Kokias galimybes verslams atveria LinkedIn reklama

Kokias galimybes verslams atveria LinkedIn reklama?

Priklausomai nuo B2B verslo specifikos, socialinis tinklas LinkedIn gali būti puikus rinkodaros ir pardavimų kanalas – tai itin palanki terpė pasiekti potencialius verslo atstovus. Tinkamai išnaudojus šį kanalą galima sėkmingai didinti žinomumą, išplėsti kontaktų sąrašą bei rasti naujų verslo klientų ar kvalifikuotų darbuotojų. Kokias galimybes verslams atveria LinkedIn?

 

Brangesnė tačiau tikslesnė reklama

LinkedIn, lyginant su Google ir Facebook reklamos platformomis, yra gerokai brangesnė. Tačiau platus tikslinės auditorijos pasirinkimas leidžia parodyti reklamą labai tiksliai atrinktiems vartotojams, o tai stipriai didina šansus parduoti savo paslaugą, produktą, susitikimą ar kt. Ši rinkodaros ir komunikacijos platforma taip pat veikia aukciono principu, kaip ir Facebook ar Google, tačiau natūralu, jog galimybė atrinkti labai tikslią auditoriją brangiau ir kainuoja, bet galutiniai rezultatai gali ženkliai lenkti kitų reklamos platformų rezultatus.

Šis socialinis tinklas leidžia visiškai išsigryninti tikslinę auditoriją, todėl renkantis kam rodyti reklamas, LinkedIn tikrai gali pasiūlyti nemažą sąrašą savybių, pagal kurias galėsite įvardinti potencialų klientą: atsižvelgiant į amžių, lytį, išsilavinimą, specialybę, darbo patirtį, kompanijos dydį ar industriją, darbo funkciją ir kitas svarbias kategorijas.

Priklausomai nuo pasirinkimų, tolesniame žingsnyje svarbu nustatyti reklamos kainą. Ji nėra visiškai laisvai pasirenkama. LinkedIn socialinis tinklas parodo, koks galėtų būti minimalus bei rekomenduojamas statymas. Rekomendacijų derėtų paisyti, nes priešingu atveju reklamos efektyvumas bus mažesnis.

LinkedIn reklamos formos ir pirkimas

Sprendimą, kur LinkedIn reklamos forma efektyviausia kiekvienai kampanijai, gali lemti daugybė veiksnių, tokių kaip turimas biudžetas, auditorija ar kampanijos tikslas. Kuriant reklamą LinkedIn, galite pasirinkti iš keturių reklamos skelbimų tipų. Tai leidžia kurti skirtingus reklamų formatus remiantis reklamos turiniu ir pagrindiniu tikslu.

Kaip ir visose platformose pagrindinė rekomendacija daugiausiai informacijos talpinančius formatus kaip karuselės, video ir paveikslėliai naudoti prekės ženklo žinomumui didinti. Tiesa LinkedIn šiai kategorijai priskiriam ir tekstines reklamas, kurias yra turbūt lengviausia sukurti, ir kurios kainuoja pigiausiai, pasirinkums mokestį už paspaudimus. Šios reklamos formos spaudžia gana reta, tačiau ji dažnai matoma srauto šone ir anksčiau ar vėliau bus pastebėta visų.

Pardavimų didinimui ir kontaktų paieškai itin efektyviai veikia elektroninio laiško kampanijos. Jų metu reklaminę žinutę, kuri beveik atrodo kaip paprastas kito vartotojo pranešimas galite automatiškai siųsti pasirinktai auditorijai ir pradėti su jais organišką pokalbį.

Soc. tinklų rinkodaros sprendimai B2B verslui!