fbpx
 

El. knygos

Metodinė knyga (PDF) – Integruota rinkodaros komunikacija B2B versle

19,99 

Ilgametė B2B rinkodaros ir pardavimų patirtis paskatino parengti šią 20 puslapių metodinę knygą (PDF) – „Integruota rinkodaros komunikacija B2B versle“, kuri padėtų įmonių specialistams suprasti skaitmeninių rinkodaros technologijų taikymo principus ir sukurti efektyvią įmonės rinkodaros infrastruktūrą. Ši metodinė knyga padės praktiškai atsakyti į šiuos klausimus:

 

  • kuri B2B rinkodaros strategija efektyviausia?
  • kaip turi atrodyti B2B rinkodaros infrastruktūra?
  • kaip planuojama ir organizuojama integruotra rinkodaros komunikacija B2B versle?
Kategorija:

Aprašymas

B2B rinkodara veikia vis greitesnėje ir sudėtingesnėje verslo aplinkoje, kurioje gausu naujų technologijų, įrankių ir kanalų, o klientai labiau nei bet kada anksčiau kontroliuoja pirkimo procesą. Metodinėje knygoje (PDF) – „Integruota rinkodaros komunikacija B2B versle“ pateikiama įžvalgos ir praktiniai metodai apie B2B rinkodaros pasirengimo etapus, konversijų priemonių diegimui, strateginiam rinkodaros planavimui, integruotos rinkodaros kampanijos planavimui, rinkodaros rezultatų rodiklių vertinimui.

Kam skirta?

  • B2B verslo įmonių vadovams;
  • pardavimų ir rinkodaros vadovams;
  • rinkodaros ir komunikacijos srities specialistams;
  • rinkodaros vadybininkams.

Rekomendacijos ir pasiūlymai