Greitai kintančioje rinkoje kiekvienam verslui svarbu išlikti konkurencingu, todėl profesionaliai suformuota rinkodaros strategija – esminis sėkmingos veiklos organizavimo
Vienas iš prioritetinių B2B rinkodaros tikslų yra konvertuoti potencialių klientų kontaktus interneto svetainėje, kurie pavirstų į realius ir pelningus užsakymus. Tuo tiksl
Turinio rinkodara – strateginiu mąstymu paremta rinkodara, kurios tikslas – kurti ir platinti vertingą, aktualų bei nuoseklų turinį, kurio pagalba būtų galima pritraukti ir
Webinaro metu kalbama apie šiuolaikinės interneto svetainės vaidmenį verslo įmonės veikloje. Visus norinčius plačiau sužinoti apie internetines svetaines B2B verslo rinkoje
Priklausomai nuo B2B verslo specifikos, socialinis tinklas LinkedIn gali būti puikus rinkodaros ir pardavimų kanalas – tai itin palanki terpė pasiekti potencialius verslo a
Vykdant SEO optimizavimo darbus, svarbu pradėti įsigilinant į verslo įmonės specifiką ir suprasti tikslinę auditoriją, kurią reikia pritraukti, todėl raktažodžių pasirinkim
Bent apie 60 – 70% verslo sėkmės priklauso nuo tinkamai nustatytos produkto ar paslaugos reklamos kampanijos, o skaitmeninės rinkodaros kanalai, vieni iš svarbiausių žingsn
Kai kalba pasisuka apie internetinės svetainės sukūrimą ar atnaujinimą, kyla keli klausimai: kiek kainuos toks projektas ir kokia bus investicinė grąža? 10 – ies žingsnių i
Elektroninio pašto rinkodara suteikia veiksmingą ryšį su tiksline auditorija ir teikia geriausią investicijų grąžą, tačiau šis kanalas daugeliu atveju nėra tinkamai išnaudo
Ne paslaptis, jog Facebook reklama yra vienas efektyviausių ir pigiausių būdų pasiekti potencialius klientus ar pirkėjus. Tai – platus ir daugeliui verslų dar pilnai neišna
Šių dienų interneto sprendimai gerokai pasikeitę: svetainių dizainas interaktyvėja, valdymas paprastėja, tačiau viena esminė problema, ko gero, liko: tiek anksčiau, tiek da
Tobulėjančios rinkodaros technologijos siūlo vis naujų galimybių kaip greičiau, pigiau ir efektyviau pasiekti klientus bei komunikuoti su jais. Tačiau esant šiems pokyčiams
B2B verslo įmonės supranta, kad rinkodara ir jos technologijos yra neišvengiamas procesas, todėl nuolat inicijuoja inovacijas rinkodaros srityje. Tačiau siekiant didžiausio
Verslas-verslui segmente nuolat besikeičiantys procesai kelia naujus reikalavimus įmonėms siekiant pritraukti naujas auditorijas ir formuoti jų lojalumą, todėl šie veiksnia