fbpx
 

Socialinių tinklų strategijos formavimas ir valdymas UAB „Pamario troba“

  • Pamario troba socialinių tinklų strategijos formavimas ir valdymas - Digital touch

Užsakovas

UAB „Pamario troba“ – didžiausia nekilnojamojo turto vystymo įmonė Vakarų Lietuvoje, veiklą vykdantį nuo 2002 m. Esame pirmoji įmonė, pradėjusi naujų daugiabučių gyvenamųjų namų statybas Klaipėdoje. Jau eilę metų kokybiškai stato ir parduoda naujos statybos butus, siekdami suteikti naują gyvenimo kokybę pasirinkusiems butą mieste. Šiandien gali džiaugtis uostamiestyje pastatę 24 modernius daugiabučius, kuriuose savo svajonių namus sukūrė daugiau nei 1550 šeimų.

Iššūkiai ir uždaviniai

Užsakant socialinių tinklų rinkodaros paslaugas, įmonė turėjo konkrečius lūkesčius:

  • padidinti svetainės žinomumą internete;
  • pritraukti daugiau potencialių klientų;
  • gauti daugiau butų apžiūros užsakymų.

 

Rezultatai

Kadangi verslui reikia ir pardavimų, ir žinomumo, šiems tikslams sukūrėme atskiras projektų kampanijas. Toks sprendimas leido nustatyti ir atskirus reklamos biudžetus bei geriau paskirstyti išlaidas skelbimams. Tokie veiksmai užsakovui leido džiaugtis ne tik augančiu projekto žinomumu, bet ir tuo, kad pavyksta pritraukti vis daugiau lankytojų, kurie neša realią naudą verslui.