fbpx
Socialinių tinklų administravimo paslaugos - Digital Touch
socialinių tinklų administravimo paslaugos
779
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-779,bridge-core-1.0.6,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

Socialinių tinklų administravimo paslaugos

Kodėl verta rinktis mus socialinių tinklų administravimui?

Kodėl verta rinktis Digital Touch socialinių tinklų administravimui

Šiomis dienomis vartotojų įpročiai pakitę, todėl socialinių tinklų rinkodara nieko nestebina. Šalia kitų rinkodaros priemonių ir kanalų, socialiniams tinklams tenka vis didesnis dėmesys. Naudojamas socialinių tinklų kompleksas papildo vienas kitą ir sukurią efektyvią komunikacijos sistemą. Stambios organizacijos jau seniai įvertino socialinius tinklus ir suvokdamos jų duodamą naudą naudoja kaip sėkmingą rinkodaros priemonę. Mažam ir vidutiniam verslui vykdant socialinių tinklų rinkodarą atsiveria milžiniškos galimybės.

 

Socialinių tinklų administravimas, tai viena iš reklamos galimybių internete, siekiant išlaikyti esamą bei pritraukti naują tikslinę auditoriją verslui, supažindinti klientus su įmonės veikla bei produktais socialiniuose tinkluose. Kiekviena B2B verslo įmonė kelia sau skirtingus tikslus, kaip išnaudoti socialinių tinklų paskyras, todėl dažnu atveju skiriasi būdai bei metodikos kaip efektyviai valdyti komunikaciją per šiuos kanalus.

Galite nuveikti daugiau. Aptarkime tai

Metodika

PASKYRŲ AUDITAS

Rinkodaros auditas – viena geriausių verslo investicijų į efektyvumo didinimą. Atlikto audito tikslas – mažinti rinkodaros išlaidas didinant pardavimus ir gaunamą grąžą. Auditui naudojama įmonės vidinė bei išorinė informacija, o taip pat rinkos ir konkurentų analizės.

KONKURENTŲ ANALIZĖ

Norint priimti teisingus ir pamatuotus sprendimus vykdome konkurencinės aplinkos analizę internetinėje erdvėje siekiant įvertinti savo konkurentų stipriąsias ir silpnąsias puses.

STRATEGIJOS FORMAVIMAS

Sėkmingas socialinių tinklų administravimas ir strategija yra neatsiejama nuo platesnės organizacijos rinkodaros ir komunikacijos plano. Tačiau dažniausiai ji yra pritaikoma prie įmonės tikslų ir klientų, nebent poreikis yra kitoks. Strategija susideda iš turinio plano sukūrimo, pagal kurį yra kuriami pranešimai, stilius ir tonas numatytuose publikuoti kanaluose.

KASDIENĖ PRIEŽIŪRA IR ADMINISTRAVIMAS

Nustatę socialinių tinklų marketingo planą mes sujungiame įmonės strateginį rinkodaros ir komunikacijos planą bei pritaikome jį administravimui socialiniuose tinkluose Facebook, Instagram ir LinkedIn. Kūrybinės idėjos yra derinamos kartu su klientu, jog numatomi rezultatai būtų maksimalūs ir užtvirtintų investicijos grąžą. Turėdami patirties tiek turinio kūrime, tiek kampanijų administravime, mes pasiekiame tikslinę jūsų prekės arba paslaugos auditoriją taip sumažindami neefektyvią biudžeto panaudojimo riziką iki minimalios.

MONITORINGAS IR REZULTATŲ VERTINIMAS

Kaip dalį socialinių tinklų marketingo paslaugų mes teikiame reguliarias mėnesines ataskaitos ir atliekama gautų duomenų analizė. Tai leidžia mums analizuoti rezultatus, tikrinti nustatytų strategijų įgyvendinimą ir planuoti būsimus, tolimesnius žingsnius. Nuosekliai stebint kampanijų rezultatus yra labai svarbu nuolatos tobulinti strategiją ir suteikti mūsų klientams apčiuopiamą rezultatą.

Klientai, kuriems svarbi empatija bei šveicariško laikrodžio tikslumo darbų organizavimas

Mumis pasitiki

Naudinga žinoti

Digital touch socialinių tinklų valdymo ir administravimo DUK

Kuriose soc. tinklų paskyrose turėčiau reklamuotis?

Soc. tinklų kanalų pasirinkimas visiškai priklauso nuo jūsų prekės ženklo vizijos ir auditorijos, kurią norite pritraukti. Kitaip tariant, jūsų verslui reikia būti ten, kur yra jūsų potencialūs pirkėjai. Mūsų įgytos praktinės ir teorinės žinios užtikrins, kad kanalai, kuriuos rekomenduosime jūsų prekės ženklui, yra tinkami, pritaikyti jūsų potencialiai auditorijai ir bus veiksmingi tiek trumpalaikiu, tiek ilgalaikiu laikotarpiu.

Ar verta investuoti į reklamą socialiniuose tinkluose?

Socialiniai tinklai per pastaruosius metu tapo viena iš kertinių žmonių gyvenimo dalių. Pasak 2017 metais atliktų tyrimų duomenimis, vidutiniškai žmogus per dieną socialiniuose tinkluose praleidžia apie 116 minučių arba 1 valandą ir 54 minutes. Tai yra itin ilgas laiko tarpas, kuriuo verslas turėtų pasinaudoti! Būtent dėl šios priežasties – tinkamai paruoštas socialinių tinklų administravimas yra itin svarbi reklamos proceso dalis. Sėkmingam verslui yra būtinas inovatyvus ir atsakingas socialinių tinklų administravimas.

Koks biudžetas reikalingas komunikacijai?

Kiekvienam projektui socialinių tinklų administravimo kaina skirtinga. Kaina yra nustatoma atsižvelgiant į turimą kliento biudžetą, užsibrėžtus tiklus, konkurenciją rinkoje bei socialinių paskyrų skaičių. Kiekvienam klientui skiriame laiko, nustatome prioritetus bei preliminarią kainą atsižvelgus į projekto dydį bei sudėtingumą. Susisiekite su mumis ir mes pasiūlysime geriausią variantą jums atitinkantį jūsų lūkesčius bei turimą biudžetą!

Įžvalgos bei naujausios rinkodaros tendencijos, aktualios B2B verslui