fbpx
 

Interneto svetainė – pardavimų ir komunikacijos įrankis

Interneto svetainė - pardavimų ir komunikacijos įrankis Digital touch

Interneto svetainė – pardavimų ir komunikacijos įrankis

Šių dienų interneto sprendimai gerokai pasikeitę: svetainių dizainas interaktyvėja, valdymas paprastėja, tačiau viena esminė problema, ko gero, liko: tiek anksčiau, tiek dabar interneto svetainės kuriamos be aiškaus tikslo ir be aiškios investicinės grąžos suvokimo. Ar Jūsų svetainė gali atnešti Jums ir Jūsų verslui naudos, koks turėtų būtų jos vaidmuo ir kaip išmatuoti jos darbo efektyvumą?

 

Interneto svetainė – pardavimų ir komunikacijos įrankis

Praktiškai kiekvienas verslas turi susikūręs savo internetinę svetainę, kuri vaidina didesnį ar mažesnį vaidmenį įmonės veikloje. Dauguma verslo įmonių pripažįsta poreikį turėti interneto svetainę, bet pilnai nesuvokia kaip ją efektyviai panaudoti pardavimų ir rinkodaros tikslams pasiekti.

Arši kova dėl vartotojų laiko ir dėmesio sukėlė būtinybę ne tik sukurti svetaines, bet ir parengti joms interneto rinkodaros strategijas, kad verslo įmonė galėtų atsiriekti savo virtualios rinkos dalį. Tačiau šiandien nebeužtenka tik sukurti ar atsinaujinti svetainę, svarbu į ją pritraukti lankytojus ir juos paversti potencialiais klientais.

Tačiau norint įgyvendinti siekiamus tikslus, svetainės plėtojimo veikla turi būti susijusi su nusistatytais veiksmais ir aiškia vizija, kokios naudos verslui tikimasi iš svetainės. Suvokimas, ko stengiamasi internete pasiekti – svarbiausias dalykas planuojant interneto rinkodaros strategiją.

Internetinės svetainės ir rinkodaros pasirengimo etapai

Viena iš efektyviausių svetainės panaudojimo sričių yra jos pavertimas efektyviu komunikacijos įrankiu su Jūsų esamais ir potencialiais klientais. Šiam tikslui Jūsų svetainėje turi atsirasti tinklaraščio sritis ir klientų konversijos priemonės, o pati svetainė integruojama į įmonės rinkodaros sistemą.

  • Integruotos rinkodaros komunikacijos sistemos ašis – interneto svetainė ar svetainių tinklas. Jose pristatoma informacija turi būti tinkamai struktūrizuota pagal pardavimo proceso etapus, komunikacijos tikslais formuojamas ir cikliškai vedamas tinklaraštis, diegiamos įvairių lygių konversijos priemonės.
  • Potencialių klientų konversijos. Vienas iš prioritetinių interneto svetainės tikslų yra konvertuoti aukštos kokybės potencialių klientų kontaktus. Svetainėje turėtų būti pateikti vertingi pasiūlymai, sudominantys svetainės lankytojus, kad pastarieji paliktų savo kontaktus atsisiųsdami vertingą medžiagą, o pardavimų komanda galėtų pratęsti darbą su potencialiais klientais.
  • Integracija. Interneto svetainė turi būti integruota su socialiniais tinklais. RSS naujienlaiškis leidžia automatiškai viešinti pristatomus straipsnius. Svetainės SEO leis sukurti nemokamą organinį srautą paieškos sistemoms.
  • Srauto generavimas. Sekantis žingsnis srauto generavimo technologijų taikymas, būtina tinkamai suplanuoti klientų pritraukimo į interneto svetainę būdus ir kanalus. Labai svarbu numatyti ne tik naujų klientų pritraukimo būdus, bet ir priemones esamų klientų pakartotinam lankymuisi svetainėje.
  • CRM. Ne ką mažiau svarbus procesas – darbo su klientais apskaita. Būtina pasirinkti duomenų valdymo, CRM ar kt. platformas naudoti ir aiškiai apibrėžti pardavimo-rinkodaros komandos veiksmus.

Internetinės svetainės ir rinkodaros pasirengimo etapai

Prieš pradedant kurti ar atnaujinant svetainę būtina įvertinti įmonės skaitmeninės rinkodaros sistemą ir tada rengti svetainės gamybos ar pertvarkymo techninę užduotį, biudžetą atnaujinimui bei rinkodaros strategiją, siekiant svetainę naudoti kaip pardavimų ir komunikacijos įrankį.

Internetinių svetainių gamybos / atnaujinimo sprendimai B2B verslui!