fbpx
 

Integruota rinkodaros komunikacija B2B versle. Kaip turi atrodyti efektyvi rinkodaros sistema?

Integruota rinkodaros komunikacija B2B versle. Kaip turi atrodyti efektyvi rinkodaros sistema?

B2B verslo įmonės supranta, kad rinkodara ir jos technologijos yra neišvengiamas procesas, todėl nuolat inicijuoja inovacijas rinkodaros srityje. Tačiau siekiant didžiausio efektyvumo integruota rinkodaros komunikacijos sistema privalo būti strateginis verslas-verslui segmento pasirinkimas, kadangi ši sistema yra ilgas ir sudėtingas procesas diegiamas per strateginį įmonės laikotarpį.

 

Išskiriami keturi etapai skirti užtikrinti integruotos rinkodaros komunikacijos sistemos efektyvumą verslas-verslui segmento įmonėms:

Tinkama rinkodaros infrastuktūra

Įmonės siekdamos užtikrinti komunikacijos programų efektyvumą, turi iš anksto tam pasiruošti. Šiuolaikinėje rinkodaros sistemoje B2B verslo įmonių interneto svetainės yra komunikacijos organizavimo sistemos ašis, dėl šios priežasties įmonės interneto svetainėje turi būti sistemingai ir struktūriškai talpinama informacija įmonės tinklaraščio dalyje.

Skaitmeninės rinkodaros infrastruktūra - Digital touch

Tinklaraščiai suteikia galimybes verslo įmonėms palaikyti glaudesnius ryšius su naujais skaitytojais užsakovais ar partneriais. Kadangi komunikacija šiame segmente sudėtinga, kompleksiška, apimanti daugybę charakteristikų svarbu klientams perteikti visus komunikacinius etapus. Dėl šios priežasties informaciją reikia realizuoti svetainėje su tinklaraščiu, taikyti konversijos priemones, numatyti naujų klientų pritraukimo kanalus ir užtikrinti priemones esamų klientų grįžimui į skaitmeninę komunikacijos sistemą – interneto svetainę.

Rinkodaros komunikacijos veiksmų plano sudarymas ir įgyvendinimas

Integruota rinkodaros komunikacija B2B versle pradedama nuo tikslų iškėlimo, rinkodaros plano sudarymo ir laukiamų rezultatų apibrėžimo. Verslo įmonės turėtų pradėti investuoti į komunikacijos procesų analizę, atlikti suplanuotos komunikacijos programos vertinimą, remiantis gautais rezultatais ją patobulinti ir tik tuomet imtis įgyvendinimo. Sekantis svarbus žingsnis, kurį reikėtų įgyvendinti, tai remiantis gautais analizės rezultatais, planuoti kitas komunikacijos kampanijas. Tinkamas veiklos suplanavimas leidžia pasiekti geresnių rezultatų, tačiau šią strategiją privaloma pastoviai stebėti ir atitinkamai ją koreguoti, atsižvelgiant į komunikacijos efektyvumo vertinimo rezultatus, resursų pokyčius, organizacijos vidaus ir aplinkos pokyčius.

Potencialių klientų atrinkimas ir didinimas

Kiekviena verslas-verslui segmento kompanija turi tobulinti savo komunikacijos planą, su tikslu atrinkti ir konvertuoti kokybiškus kontaktus (angl. qualified lead), kurie pavirstų į realius ir pelningus užsakymus. Verslo įmonės turi pastoviai stebėti pardavimų procesus ir taikyti konversijos gerinimo priemones, tam kad šitie procesai gerėtų. Kurdami naujus kanalus, naujas strategijas ar automatizacijos priemones įmonės turi išsikelti tą patį tikslą – užmegzti ir palaikyti santykius su auditorija.

Rinkodaros komunikacijos procesų automatizavimas

Rinkodaros automatizavimas (angl. marketing automation) Lietuvoje ir ypač B2B segmente dar gana naujas dalykas, nors visame pasaulyje tai plačiai žinomas ir taikomas versle sprendimas. Planuojat rinkodaros ir pardavimo veiklas, šių procesų automatizavimo sprendimai leidžia valdyti komunikacijos su auditorijomis procesus efektyviau. Rinkodaros automatizavimo principas, kad programos galėtų automatiškai valdyti komunikaciją su visais klientais, siekiant padidinti įmones pardavimus ir konkurencingumą rinkoje.

B2B rinkodaros paslaugos iš vienų rankų!