fbpx
Elektroninio pašto rinkodara. Naujienlaiškių komunikacijos principai
elektroninio pašto rinkodara, b2b rinkodara
940
post-template-default,single,single-post,postid-940,single-format-standard,bridge-core-1.0.6,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

Elektroninio pašto rinkodara. Sėkmingos naujienlaiškių komunikacijos principai

Elektroninio pašto rinkodara. Sėkmingos naujienlaiškių komunikacijos principai

Elektroninio pašto rinkodara. Sėkmingos naujienlaiškių komunikacijos principai

Elektroninio pašto rinkodara suteikia veiksmingą ryšį su tiksline auditorija ir teikia geriausią investicijų grąžą, tačiau šis kanalas daugeliu atveju nėra tinkamai išnaudojamas arba nepelnytai pamirštas. Tokią situaciją paskatino neatsakingas šios rinkodaros priemonės naudojimas, siunčiant nekokybišką turinį to nepageidaujančioms auditorijoms. Visgi naujienlaiškiai yra pakankamai svarbūs įmonės komunikacijos procese, tačiau kaip juos panaudoti tikslingai ir integruoti į bendrą rinkodaros sistemą?

 

Elektroninio pašto rinkodaros tikslai

Rinkodaros specialistai pripažįsta, kad elektroninis paštas yra raktas į verslą, ypač į investicijų grąžą ir ilgalaikių pelningų santykių vystymą. Individualizuota, segmentuota ir tikslinė elektroninio pašto rinkodaros kampanija yra svarbi prekės ženklo žinomumui ir konversijoms.

Tačiau kiekvienas iš mūsų yra gavę ir vis dar gauname naujienlaiškius su neaktualia informacija ir juos blokuojame. Informacinio pertekliaus amžiuje norime gauti tik įdomią informaciją ir patys nuspręsti, norime ją gauti ar ne ir kokiu būdu, todėl piktnaudžiauti naujienlaiškių siuntimu klientams tikrai negalime.

Elektroninio pašto rinkodarą vis gi naudojančios įmonės susiduria su eile sunkumų: žemas naujienlaiškių atidarymo santykis, nekokybiška gavėjų duomenų bazė, turinys nesudomina klientų, naujienlaiškių parengimas ir išsiuntimas užima pakankamai daug laiko, o gaunama nauda – abejotina.

Prieš priimant sprendimą rinkodaros veikloje naudoti naujienlaiškius turime aiškiai apibrėžti jų panaudojimo sritis ir tikslus. Svarbu suvokti, kad elektroninio pašto rinkodara yra priemonė supažindinti klientus su išskirtiniu Jūsų įmonės turiniu, todėl visų pirma būtina sukurti unikalų ir įdomų turinį ir tik tada planuoti jo viešinimą naujienlaiškių pagalba.

Įmonės vykdančios turinio rinkodarą, nuolat rašančios aktualius straipsnius savo tinklaraščiuose, užsiima ir aktyviu šio turinio viešinimu naudojant įvairias rinkodaros priemones: socialinius tinklus, paieškos sistemas bei naujienlaiškius. Vienas iš populiariausių ir efektyviausių tinklaraščio viešinimo būdų, naudojant elektroninio pašto rinkodarą, yra RSS tipo naujienlaiškio formavimas.

B2B versle dažniausiai yra kuriami unikalūs straipsniai, organizuojami seminarai, webinarai, parodos, rengiama ir dalinama techninė dokumentacija, suteikiamos nemokamos galimybės išbandyti ar naudoti demo produktus ir t.t. Kiekvienu atveju naujienlaiškių panaudojimas skirsis.

 

Naujienlaiškio auditorija turi būti konkreti ir tiksli

Sėkmingai elektroninio pašto rinkodarai yra būtina kokybiška kontaktų bazė. Siekdami geriausių rezultatų, nepasitikėkite įmonėmis, kurios už tam tikrą mokestį žada parduoti klientų kontaktus, t. y. neapsiribokite kiekybės principu, o siekite kokybės – tik tokiu atveju galėsite džiaugtis geriausiais el. pašto rinkodaros rezultatais. Deja, norint sukaupti kokybišką duomenų bazę, reikės skirti tam daug laiko ir kantrybės.

Kontaktų bazės kokybė paremta dviem svarbiausiais kriterijais. Pirmiausia – gavėjai turi sutikti gauti jūsų siunčiamą informaciją, o antrasis kriterijus ragina pažinti savo tikslinę auditoriją – ieškokite tik potencialių klientų, kuriuos išties domins jūsų įmonės produkcija. Kurdami kontaktų bazę, išnaudokite kiekvieną progą ir paraginkite klientus palikti savo el. pašto adresą. Galite tai daryti įvykdę pardavimą, surengę žaidimą ar kviesdami klientus sudalyvauti jūsų organizuojamame renginyje – viskas priklauso nuo jūsų vaizduotės ir finansinių galimybių.

 

Kaip padidinti elektroninio pašto rinkodaros efektyvumą?

Efektyvi elektroninio pašto rinkodara visų pirma turi būti tinkamai integruota su kitomis rinkodaros priemonės, kurias taiko įmonė. Labai svarbu, kad turinys, kurį viešina įmonė būtų aukštos kokybės ir gerai pristatytas interneto svetainėje. Naujienlaiškis yra tik kliento pakvietimo priemonė, todėl labai svarbu ką klientas pamatys paspaudęs naujienlaiškio nuorodą ir tai turės reikšmės ar jis dar kada nors atsidarys naujienlaiškį ir stebės įmonės siunčiamą informaciją.

Naujienlaiškiuose taip pat rekomenduojama diegti aktualias įmonės konversijos priemones bei stebėti jų efektyvumą. Jeigu įmonė nori išplatinti naujai parengtą projektavimo dokumentaciją, tai ji turėtų būti pristatyta ne tik interneto svetainėje bet ir siunčiamame naujienlaiškyje.

Labai svarbu, kad įmonė vykdydama elektroninio pašto rinkodarą, nuolatos dirbtų su naujienlaiškių gavėjais – klientais, stebėdama jų aktyvumą bei lojalumą. Pardavimo procese svarbu nuosekliai dirbti su klientais, o naujienlaiškiai suteikia puikią galimybę matyti, kaip klientai reaguoja į Jūsų siunčiamą informaciją.

Didinant naujienlaiškių gavėjų skaičių labai svarbu naudoti efektyvias registracijos formas, tokias kaip dinaminiai registracijos skydeliai ar pristatyti naujienlaiškių registracijos galimybes įmonės socialiniuose tinkluose.

 

 

Norite sužinoti, kaip galėtume pagerinti Jūsų situaciją?

Tags:
No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.