fbpx
 

Ką reikėtų žinoti, kad SEO kampanijos būtų sėkmingos?

Ką reikėtų žinoti, kad SEO kampanijos būtų sėkmingos Digital Touch

Ką reikėtų žinoti, kad SEO kampanijos būtų sėkmingos?

Vykdant SEO optimizavimo darbus, svarbu pradėti įsigilinant į verslo įmonės specifiką ir suprasti tikslinę auditoriją, kurią reikia pritraukti, todėl raktažodžių pasirinkimas yra labai svarbi šio proceso dalis. Prieš pradedant SEO optimizavimo projektą taip pat svarbu įvertinti interneto svetainės turinio kokybę: ar jis tinkamai sutvarkytas ir parengtas planuojamo srauto atvedimui.

 

Internetinės svetainės SEO optimizacija

Rinkodaros kampanijų organizavimas susideda iš trijų esminių sudedamųjų dalių: kokybiško turinio parengimo, konversijos priemonių įdiegimo svetainėje ir turinio išviešinimo. Vienas iš turinio viešinimo kanalų – paieškos tinklai. Norint pritraukti potencialių klientų srautą iš paieškos tinklų nemokamai, būtina patekti į pirmuosius paieškos sistemos puslapius, šis procesas vadinamas SEO optimizacija (angl. search engine optimization).

Prieš pradedant kovą įgyvendinti šiuos tikslus, patekti į pirmąsias reitingų pozicijas, būtina gerai įvertinti ar pasirinkti ir naudojami raktažodžiai yra kokybiški. Daugelis bendrųjų raktažodžių generuoja didelius paieškos srautus, patekimas į pirmąsias pozicijas ilgas ir brangus, tačiau klientų užklausos gali būti menkos dėl žemos srauto kokybės. Daug efektyvesni gali būti ilgieji raktažodžiai, generuojantys mažesnius, tačiau kokybiškesnius lankytojų srautus.

SEO optimizavimo procesas apima du etapus:

  • vidinio SEO optimizavimas
  • išorinio SEO optimizavimas ir monitoringas

 

 

Interneto svetainės vidinis SEO

Interneto svetainės vidinis SEO, t.y. svetainės turinio (kiekvieno unikalaus URL puslapio) optimizavimas paieškos varikliams. Šis procesas yra ganėtinai sudėtingas ir reikalaujantis tiek įgūdžių, tiek kokybiškų SEO įrankių. Vidinis SEO yra vienas iš pagrindinių faktorių lemiančių interneto svetainės struktūrą, todėl turi būti nuosekliai tvarkomas nuo pat svetainės kūrimo pradžios.

Tiek svetainės kūrimo, tiek administravimo metu vidinio SEO tvarkymo problemą sprendžia šiuolaikinių SEO programinių įskiepių, tokių kaip „Yoast SEO“ ir pan. panaudojimas. Įskiepio vertinimo sistema aiškiai signalizuoja administratoriui apie įkeliamo turinio SEO statusą ir teikia rekomendacijas optimizacijai.

 

Interneto svetainės išorinis SEO

Efektyvi elektroninio pašto rinkodara visų pirma turi būti tinkamai integruota su kitomis rinkodaros priemonės, kurias taiko įmonė. Labai svarbu, kad turinys, kurį viešina įmonė būtų aukštos kokybės ir gerai pristatytas interneto svetainėje. Naujienlaiškis yra tik kliento pakvietimo priemonė, todėl labai svarbu ką klientas pamatys paspaudęs naujienlaiškio nuorodą ir tai turės reikšmės ar jis dar kada nors atsidarys naujienlaiškį ir stebės įmonės siunčiamą informaciją.

Išorinė svetainė SEO optimizacija – tai pakankamai ilga ir sudėtinga kova dėl reitingo pozicijų paieškos sistemoje. Svarbiausia šio proceso dalis yra atgalinių nuorodų, vedančių į optimizuojamą puslapį, diegimas išoriniuose svetainių šaltiniuose. Atgalinių nuorodų paskirtis – įrodyti paieškos sistemai, kad svetainėje esantis turinys yra aktualus ieškotojams, o svetainė yra savo srities autoritetingas informacijos šaltinis.

Nuorodų tinklas kuriamas, atsižvelgiant į svetainės specifiką, o labiausiai – konkurenciją. Nėra konkretaus nuorodų (autoriteto) kiekio, kuris tiktų kiekvienai rinkai. SEO – kaip sporte, laimės surinkęs daugiausiai. Išorinis SEO techniškai pakankamai sudėtingas, reikia surinkti ir apdoroti didelį kiekį informacijos, todėl be profesionalių įrankių optimizacijos neatliksi.

SEO paslaugos verslui

Vartotojų elgsenos tyrimai rodo, kad 9 iš 10 interneto vartotojų informacijos apie juos domintį produktą ar paslaugą ieško naudodamiesi paieškos sistemomis. Tai galioja ir B2B verslui, kur verslo subjektai ieško informacijos apie potencialius ar esamus verslo partnerius, todėl svarbu tai, kaip atrodote internete. Dažnai Jūsų svetainė yra pirmas įspūdis apie Jūsų įmonę.

SEO būtinas bet kokio tipo interneto projektui, kurio planuojamas gyvavimo ciklas yra ilgesnis nei 1.5 metų. Trumpalaikėms svetainės, kurios skirtos vienam renginiui, akcijai, konkursui ar laikinam produktui (pvz. butų, naujai statomame daugiabučiame name, pardavimui) yra nebūtinas. 1.5 metų – vidutinis laikotarpis, per kurį investicijos į SEO paslaugas atsiperka.

Norite sužinoti, kaip galėtume pagerinti Jūsų situaciją?