fbpx
 

Socialinių tinklų vaidmuo B2B verslo rinkodaros procese

Socialinių tinklų vaidmuo B2B verslo rinkodaros komplekse Digital Touch

Socialinių tinklų vaidmuo B2B verslo rinkodaros procese

Bent apie 60 – 70% verslo sėkmės priklauso nuo tinkamai nustatytos produkto ar paslaugos reklamos kampanijos, o skaitmeninės rinkodaros kanalai, vieni iš svarbiausių žingsnių siekiant padidinti pardavimus ir gerinti prekinio ženklo populiarumą. Socialinių tinklų rinkodara yra labai svarbi komunikacijos priemonė B2B versle, tačiau reikia išmanyti kaip ją taikyti bendrame rinkodaros priemonių komplekse.

 

Socialinių tinklų nauda verslui ir pardavimams

Socialiniai tinklai leidžia valdyti neįtikėtinai didelius informacijos resursus, siekiant pakelti prekinio ženklo žinomumą. Pačios tinklų platformos yra nemokamos, tačiau taip pat siūlo mokamos reklamos paslaugas, kurios pasižymi dideliu kiekiu naudingų nustatymų, priklausomai nuo Jūsų kampanijos tikslo. 5 pagrindinės priežastys, kodėl verslui naudinga  ir reikalinga socialinių tinklų rinkodara

  1. Įgykite vertingų įžvalgų apie potencialius klientus. Socialiniai tinklai generuoja didelį kiekį duomenų apie klientus realiu laiku. Per kasdienį dalyvavimą socialiniuose tinkluose, galite surinkti atitinkamus duomenis apie savo potencialius klientus ir naudoti šią informaciją, atliekant verslo sprendimus.
  2. Padidinkite prekės ženklo žinomumą ir klientų lojalumą. Kurdami savo įvaizdį socialiniuose tinkluose, Jūs padedate klientams lengviau rasti Jūsų įmonę, atpažinti jos prekinį ženklą ir susieti jį su Jumis. Bendraudami su klientais socialinių tinklų platformose, padidinsite pasitikėjimą ir ugdysite jų lojalumą prekiniam ženklui.
  3. Vykdykite tikslines reklamos kampanijas. Reklama socialiniuose tinkluose yra nebrangus, tačiau itin efektyvus būdas pozicionuoti savo verslą ir platinti pasirinktą turinį. Socialiniai tinklai taip pat turi didelį filtrų pasirinkimą, leidžiantį atsirinkti tikslią auditoriją. Reklamos gavėją galite pasirinkti pagal vietą, pomėgius, darbą, lytį, amžių, interesus, elgesį ir kt. Jūs galite sekti, matuoti ir keisti savo socialinės reklamos kryptį realiu laiku.
  4. Didinkite svetainės lankomumą ir paieškos reitingą. Vienas iš didžiausių socialinių tinklų privalumų yra tai, kad galite ženkliai padidinti savo svetainės lankomumą ir reitingą paieškoje. Šie tinklai ne tik atves klientus į Jūsų svetainę, tačiau ir iškels Jus paieškos rezultatuose, taip paliekant konkurentus užnugaryje. Kiekvienas įrašas, kuriuo pasidalins klientas tik padidins šias galimybes.
  5. Dalinkitės turiniu greičiau ir lengviau. Anksčiau rinkodaros specialistai susidurdavo su problema, kaip kuo greičiau pasiekti klientą su konkrečia informacija. Tačiau, socialinių tinklų pagalba, tai atlikti tapo daug lengviau. Jums tereikia paviešinti savo žinutę iš pasirinktos prekinio ženklo paskyros.

 

Sėkmingos komunikacijos soc. tinkluose principai

B2B verslas pasižymi informacijos sudėtingumu ir kompleksiškumu, todėl kaip informacijos pateikimo platforma socialiniai tinklai netinkami. Pilnai iškomunikuoti egzistuojančią problemą ar produkto/paslaugos technologiją naudojant socialinius tinklus nepavyks, todėl visas įmonės turinys turi būti sistemingai tvarkomas įmonės internetinės svetainės tinklaraštyje.

Socialiniams tinklams galima pavesti parengto turinio išviešinimo ir potencialių klientų srauto pritraukimo užduotis. Kokybiškos iliustracijos ir aktualūs komentarai tikrai pritrauks susidomėjusių klientų dėmesį, o tinkamai išpublikuoti, sugeneruos skaitytojų srautą į įmonės interneto svetainę.

Ganėtinai dažna socialinių tinklų panaudojimo problema, kad jame viešinamas turinys nėra susijęs su įmonės svetainės turiniu, o nuorodų į svetainę reikia ieškoti su žiburiu. Pagrindinė rekomendacija viešinant informaciją socialiniuose tinkluose – susieti turinį su interneto svetaine ir formuoti žinutes aktyviomis nuorodomis.

Socialinių tinklų vaidmuo rinkodaros procese Digital Touch

Komunikacijos planavimas, turinys ir vykdymas

Komunikacija socialiniuose tinkluose turi būti vykdoma sistemingai tiek laiko, tiek atskirų socialinių tinklų, tiek turinio atžvilgiu. Visų pirma būtina iškelti tikslus, kurių siekiama vykdant komunikaciją socialiniuose tinkluose, tada kruopščiai suplanuoti pačią komunikaciją. Planuojant komunikaciją socialiniuose tinkluose būtina:

  • pasirinkti socialinius tinklus;
  • priimti sprendimą dėl žinučių viešinimo dažnumo;
  • paskirstyti planuojamas žinutes pagal komunikacijos temas;
  • stebėti žinučių efektyvumą ir auditorijos formavimąsi.

 

Socialinių tinklų rinkodaros komunikacijos planavimas Digital Touch

Socialiniuose tinkluose galima viešinti ne tik įmonės turinį, bet ir svetimą: partnerių ar šiaip įdomų turinį, susijusį su įmonės verslu. Tačiau šiuo atveju rekomenduotina naudotis specializuotas programas, generuojančias vizualias nuorodos į susijusį įmonės turinį, kaip pvz. – Sniply.

Sėkmingam turinio rengimui ir viešinimui socialiniuose tinkluose įmonės neapsieis ir be specializuotų programų, leidžiančių suplanuoti turinį publikavimui norimam laiko periodui, paskirstyti į norimus tinklus ar kitas turinio viešinimo automatizavimo priemones.

Soc. tinklų rinkodaros sprendimai B2B verslo įmonėms